Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, maj 24, 2008

Kan man vara kär i två samtidigt?

Mmmm, nu vrider ni riktigt på er va? Men det är sant, jag träffade henne igår... Det var väldigt speciellt, men det mest speciella av allt var att Josephine var med och hon blev helt såld. Hon älskade henne också, vi måste helt enkelt ha henne. Nej, vi pratar inte om en liten söt hundvalp, vi pratar om en hård brunstig Audi. Livsfarligt att provköra bilar har jag helt klart fått erfara, både jag och Josephine är numera totalt torsk på den svarta bensinslukande faran. Men som sagt, vi får se...


image

1 kommentar:

Anonym sa...

tja ska du ha en kul bil och inte bryr dig om vad den kostar har jag några åt dig : audi RS4 qattro,volvos60 R awd med 300hk under huven,corvett CZ 06 konigsegg ccr eller ccx, audi RS 5, subaru imreza wrx sti med boxer motor eller om du vill ha en gubb reacer volvo 760 GLE svåra att hitta i bra skick saab 9-3&9-5 aero eller 9-3 viggen den senare kan vara svår att hitta, golf R32 hummer H2,ford F-400 men då krävs det C kort dvs tunglastbils behörighet. 2 hallar jag kan tipsa dig att gå till här i stan e novation och RA motor sen har du exkulsiv cars i stockholm.