Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, maj 07, 2008

Target: Slavsta

DSC02052
Då har vi vart och besökt Robin och Cajsa. Sjukt schysst lägenhet måste jag säga. Kvadrameterpriset var väl förvisso relativt högt, men det anser jag det nog vara värt. Lägenheten hade ett superschysst kök, allting var inbyggt bakom köksluckor, även kyl, frys och diskmaskin. Jepps, det INGÅR diskmaskin i hyreslägenheten. Som inte det var nog, när man kikar in i badrummet står det tvättmaskin och torktumlare, också något som ingår i lägenheterna. Jäkligt trevligt. En riktig fullträff. Tyvärr hade det bott några jäkla utomjordingar där innan dem och förstört diverse saker, fläckar i taket, väggen ute på balkongen var förstörd av massa fimpar. Stora repor i köksbänken osv... Tyvärr blir det så när man väljer att ha hyresgäster som är vana att bo i tält och husvagnar. Nog sagt om det! Vi fick skjuts dit av Mats, Jossans pappa efter en del grymtande och rallyåkning ut till Slavsta area. Vi hade inte ätit så jag sprang och köpte pizza till mig och Elliot och en räksallad till Josephine. Matade i oss den och tackade för oss och började vår promenad hem.

Inga kommentarer: