Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, maj 14, 2008

Långt ifrån tuff

DSC02072
Fan, det är sjukt nytt och annorlunda att gå upp mellan sex och halv sju på morgonen vill jag lova. Allra helst när man är en nattmänniska och lever efter nattablån på tv. Ni vet, kvinnofängelset osv... Nej, skämtåsido... Kvinnofängelset har jag aldrig följt, även om jag hade en tidigare bekant som gjorde. :) Det som är lustigt är att jag inte däckar i soffan när jag kommer hem, har inga större problem att sitta uppe till kl tolv för att sedan krypa till sängs. Kan nog säkerligen vara en rätt bra variant det här, under en begränsad tid. Har ju en förfrågan om att jobba en hel del övertid för att ro iland det här projektet, så det kommer väl börja imorgon får vi se hur länge man jobbar då! :)

HIttade för övrigt lite osläppta bilder i mobilen när jag syncade den, tänkte släppa ut dem till övriga Sverige då ni är så bildkåta. Vassegoa!
DSC02064
Tjuvsover lite i soffan på salongen... 

DSC02069
DSC02070
En fredag på Alexander, innan allting hände. Standardmenyn som beställs där är en Orientale special och stor stark. På Aspentos är det Du Chef och stor stark, övriga pizzerior blir det Capricciosa.

Jossan kom precis in med morgonkaffe, trevligt och bli servad. Har faktiskt fått lagad mat som stått klar när jag kommit hem två dagar i rad nu, riktigt supertrevligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kvinnofängelset får även det sin charm efter att man tvingat sig igenom några avsnitt. Roligt att vi är i samma branch nuförtiden // Seb - killen som försvann