Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, maj 05, 2008

Underbar dag

CoupleRing
Efter det att jag skakat en envis mardröm ur skallen som valde att följa mig flera gånger efter jag somnat om, igen och igen och igen så känns allt bra. Höll på och letade upp en massa grejer inför Josephines inbjudningskort, som självklart måste vara av stekigaste laget. Med tanke på att jag jobbat en del med att uforma flyers genom åren så bör jag dessutom komma på något fyndigt.... Ingen press, inte alls! =) Som vanligt är det tidspress också. Hur som helst, under tiden jag letade lite material så sprang jag på dessa ringar, och de är ju bara så sjukt snygga... Den dagen vi gifter oss ligger ett par av dem här högt på iallafall min önskelista. Se och döm själva! Nu får ni inte få för er något om giftemål bara för att jag lägger upp ett par vackra ringar, jag vet att flera går och väntar. :)

Däremot firar jag och min älskling 2 år på vår förlovning idag, tiden bara springer iväg... Har trots allt hänt så mycket på den "korta" tid vi varit tillsammans. Josephine har något i görningen, så allt jag behöver är att inställa mig på salongen ikväll på förutbestämd tid! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fredde, har du stängt ner sevens sida? Kommer ju inte in :(