Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, juli 10, 2009

Klart som fan vi provocerar


Var nån tomte som påpeka att Josephines blogg hade övergått i att bli en ren spritblogg. Hur jäkla bra verklighetsuppfattning har man då? Kan man inte se helheten utan på något (o)lustigt IOGT-NTO-sätt (inget ont om den föreningen) enbart ser den elaka spriten.

Det är klart man blir sugen på att provocera dessa, enligt mig trångsynta tomtarna och publicera varje gång man tar ett litet glas rosé eller typ en öl till maten. Sånt jävla hyckleri och smygande, usch och fy!

Nej, SKÅL!!! Det är en treo på bilden för den som har sämre syn än mig själv, jag har feber...ingen baksmälla! =)

Inga kommentarer: