Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, juli 19, 2009

Min vän Tom Sirén


En sjukt underhållande karl måste jag säga. Var ut och tog en öl med honom, hans tjej och hans dotter igår. Går inte många sekunder mellan skratten i hans sällskap vill jag lova. När vi gick från Carl Philip stod en raggarbil med motorstopp vid korsningen. Tom kliver fram, böjer sig in genom passagerarsidan och tar en cowboy-hatt och börjar putta bilen. Jag skrattar så tårarna sprutar. Det slutar inte där utan liknande saker händer resten av kvällen. Han är ett paket sprudlande glädje. :) Tack Tom!

Inga kommentarer: