Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, juli 31, 2009

De exklusiva stekluncherna fortsätter


Idag var jag iväg på lunchen och käkade med Adde och hans söta dotter Noelia, valet föll på McDonalds vid fyra mackarna. Trevligt att träffa Adde, vi ses inte så ofta nu för tiden. Han har ju ett stundande bröllop som vi ser fram emot i slutet av Augusti och en pågående renovering av den nyligen inköpta villan. Så det är inte konstigt att det är fullt upp. Pratade om vi skulle hitta på något i helgen, kanske en grillning eller så.

Får se hur det blir, Josephine hade också några planer som hon drog lite snabbt i telefon. Vet inte om det var den här helgen dock eller någon framtida helg. Jag är dock enormt rastlös, kan nog bero på att jag haft en rätt dålig start på jobbveckan. Det är typ dött på jobbet, vilket tyvärr är dålig arbetsmotivation. Känner att tempot inte är det högsta, även om vi fått det som vi ska gjort så är jag van att jobba i ett högre tempo. Typ, som att bygga en nattklubb på 4 veckor, om ni förstår? Haha...

Skulle vilja försöka att klämma in en middag på någon mysig restaurang nån kväll också...kanske skarva på med ett litet Birger besök. Vi har faktiskt inte varit där nu på i princip ett år skulle jag tro, tillsammans alltså. Var och en för sig har vi smitit dit, men vi gör oss bäst som ett par. :)

Inga kommentarer: