Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, juli 08, 2009

Sindy badar


Hon var lite extra gnällig ikväll, så vi bestämde oss för att ge henne ett lugnande bad.
Sitter och planerar nästa veckas semester, en liten road trip genom södra sverige.

...fortsätter här...råkade posta iväg inlägget för att jag satt och käkade. Vart så stressad av min blivande fästmö som satt och tokbloggade vid matbordet, så jag skickade ivägg inlägget för att kunna fånga henne på bild. Dock blev jag för sen.

Men åter till semestern, vi ska ta en liten roadtrip runt i södra sverige. Ska förbi Linköping och hälsa på min gamle vän Matt Hewie (som han numera kallar sig), ett DJ fenomen att snitsa till sina namn. Färden bär sedan vidare mot High Chaparral där vi checkar in på Big Bengt hotel. Vi tillbringar eftermiddagen/kvällen och en del av morgondagen där, för att sedan åka vidare till Tylösand i Halmstad. Här tar vi en badstopp. Sedan åker vi vidare mot Göteborg där vi checkar in på ett ännu icke bokat hotell. Tanken är att vi spenderar ca 2 nätter i Göteborg för att hinna med och göra Liseberg ordentligt och spana runt lite på stan. På hemvägen åker vi en annan väg, passerar Örebro bland annat för att komma tillbaka på fredag eftermiddag

Nu skulle man kunna tro att äventyret är slut nu, men icke... Nu lämnar vi barnen hos farmor Irene. Hem en sväng för att styra upp kvällens outfit, vi ska nämligen kvickt vidare på Matildas 30-årskalas. Kom igen nu alla übermorsor, är det inte hemskt att återigen lämna bort barnen en natt? :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

De e kanoners sweet o hela fadderullan;) Som nån vis människa sa.. Lev livet medans ni kan, man vet aldrig vad som händer i framtiden.. eller nått sånt, haha;)( e man halv blond så e man) haha, men du förstår nog.. skit i alla avvis människor.. njut o ha de bra.. glada föräldrar e bra föräldrar..sweeeeeeeeeeeet.. kram på er/Anna

Anonym sa...

Fästmö är hon redan väl??

Fredrik Envier sa...

Vi är förlovade, inte gifta...ÄN!

Anonym sa...

Är man förlovad är man fästmö....gift då blir man fru....så hon är inte din blivande fästmö...det är hon redan*S*...

Fredrik Envier sa...

Fan, du ser... Jag vet ju verkligen ingenting om giftemål. :(