Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, juli 07, 2009

Vila i frid Michael Jackson


Nej, jag är inte efter på något vis. Jag har suttit och tittat på avskedscermonin för Michael Jackson, till en början lite till och från till att mot slutet sitta klistrad. Jag må vara känslig, men när han bröder höll tal så fick jag svårt att hålla igen tårarna... Torkade diskret bort en och annan så att Josephine inte skulle se, när hans dotter Paris gick fram och skulle säga adjö så brast det. Satt som ett litet barn och grät framför teven, när Josephine kom ut från Elliots rum fick jag inte fram ett ord.

Påminner mig lite om när Prinsessan Diana dog, då jag
av en slump råkade fastna och såg hela hennes begravning som sändes på teve. Gripande tal av anhöriga bland annat...

Nu ska jag tröstäta lite godis och kela med mina tjejer, jag har nämligen två numera! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta med flyttsäcken norrut. Ryktas om att O´learys ska sälja i Gävle. Starta upp det from scratch, Fredrik. Gävle behöver ett bra ställe.

Anonym sa...

skönt o höra att det inte e bara jag som grät/gråter som en bebis till Michael jacksons cermoni.. Sitter o kollar nu me o jag finner inga ord... kram/Anna

Anonym sa...

Jag grät som ett barn vid cermonin :( kan inte fatta att han är borta!Mår faktiskt dåligt av det..kunde ej sova inatt efter cermonin..skönt o höra en man som kan säga att han gråter vid dessa tillfällen ha en fin dag!