Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, juli 17, 2009

Då var det dags


Vår lilla roadtrip är över för den här gången. Jag har precis packat väskan med allt. Josephine och Elliot stack ned till frukosten som jag nog väljer att hoppa idag. Är som sagt ingen frukostmänniska.

Josephine verkade vara på ett hiskligt dåligt humör precis innan hon skulle till frukosten. Hoppas att det är något sånt där dumt behov som spökar så att när hon om några minuter kommer upp är min glada söta tjej igen.

Ikväll firar Matilda sin 30-årsfest så det blir hem och byta om i princip som gäller. Nästan lite väl hektiskt, men med lite planering så går det faktiskt att lösa.

Har nu 5-6 timmars bilfärd att se fram emot. Kommer åka via Örebro för att få en annan väg hem så det blir lite omväxling, även om jag tror att mina medpassagerar kommer vara duktiga på att sova idag. Själv får jag hålla låda till en massa eurodisco som finns på ett av minneskorten i bilen. ;)

Får se om jag hinner blogga något innan vi åker, annars kanske det blir vid en kiss- matpaus. Tjing!

1 kommentar:

Karin sa...

Ni ser slitna ut, vilket flängande hit och dit, kan det vara semester det?