Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, juli 27, 2009

Lax med romsås, twitter och skrikande bebis!


Har precis käkat middag, blev ugnsstekt lax med potatis och romsås. Så sjukt jäkla gott så man kan äta ihjäl sig... Nu är vi mätta och belåtna, Sindy däremot lever om som skjutton för en gångs skull. Hon brukar alltid vara nöjd och inte göra så mycket väsen av sig, men ikväll testar hon röstresurserna. Josephine håller på och fixar lite mat, så vi kan utesluta det problemet. Tror det är en kombination av flera grejer idag, mest att hon faktiskt är trött. Men lite mat brukar ju kunna ha dubbel effekt, inte bara mättande utan också lite sövande.

Har börjat twittra igen, får se om det går bättre den här gången. Har kört på hela dagen iallafall, så vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången. Anledningen att jag föll dit var faktiskt för att det nu fanns fiffiga apps som gjorde att man twitter uppdaterar Din facebook-status automatiskt. Sjukt smidigt och faktiskt lite roligare... Får väl nämna att jag fick tipset när jag läste Herr Soon To Be Daddy Lewerentz blogg.

Nu ska jag sätta mig ned och betala lite räkningar, alltid lika jävla kul varje månad. Tjing...

Inga kommentarer: