Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, juli 26, 2009

Grattis Elin 30 år


Som sagt var vi ut till Josephines kusin Elin igår. Hon hade en 30-årsfest i deras tjusiga villa ute i Alunda. Sjukt trevlig tillställning. Inledde med lite lekar/tävlingar som golf, spotta råtta, pilkastning och lite annat. Poängen bokfördes och sedan skulle vinnaren utses. För att vårt jag hade så höga poäng blev den granskande juryn misstänksam och körde en utslagsfråga. Märk väl att en granskande juryn bestod utav deltagare från andra lag. Josephine viskade senare under middagen till mig att de hoppat över golfen och bara fyllt i poäng. Haha. Trots detta så vann vi poängmässigt. Ja, nog talat om det. Jag fick faktiskt ett glas bubbel så jag ska ju vara nöjd. Var även iväg och tittade på en närliggande villa som höll på att byggas till Elins syster och hennes man Peter. Shit vilken villa och vilken underbar utsikt. Synd att jag inte tog något foto. Men där pratar vi ett sådant läge att jag skulle kunna överväga att flytta till Alunda. Grymt!
AnnaLena och Mats, dvs mina svärföräldrar var hemma med barnen, så de hade myskväll. Idag när man vakna upp med kläder på kändes det tydligt att man blivit bjuden på whisky igår. Några treo senare har det börjat ordna till sig. Min morgonpigga flickvän tog det tuffa morgonpasset, stackarn... Hon är så fin min underbara flickvän. Längtar efter att få börja planera vårt ståtliga bröllop. :)

Inga kommentarer: