Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, juli 29, 2009

Josephine ut på spektakel

josephinefest
Ikväll ska Josephine med Larsans Anna ut på spektakel i Stockholm, UTAN mig! Ryktades om middag på Fridays först och sedan gick även något löst prat om Café Opera. Anna sa att jag skulle få tillbaka Josephine på söndag, det får vi dock hoppas att det inte stämmer. Själv blir jag hemma med barnen, får se om vi hittar på något eller så blir det väl mest att laga mat och slänga sig på soffan. Kvällarna går ju onekligen jävligt fort.

Sitter just nu och avverkar ännu en dag på jobbet. Går väldigt trögt här, dels för att hela Läkemedelsverket är avstannat i princip. Man ser ett par personer här uppe på avdelningen om man har tur. Förhoppningsvis rullar det väl igång en bit in i Augusti. Fast då ska jag ju vara pappaledig två dagar i veckan, en ny erfarenhet kan man säga.

Nu ska jag jobba på här…tjing tjing!

1 kommentar:

Josefin sa...

Å min älskade pusselbit,du e saknad när jag inte får va me dig,en skum känsla då vi alltid(nästan)gör grejjer ihop...puss love!