Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, januari 23, 2010

Aftonbladet fick tag på ett bra scoop, trodde de!

image
Jag var och handlade på Gränby en sväng, för kvällens middag och råkade snegla på Aftonbladets löpsedel. Vad ser jag, jo Aftonbladet har lyckats snoka reda på världens nyhet…att Mrado i filmen Snabba Cash har ett kriminellt förflutet. HALLÅ!?!?! De har gjort flera intervjuer där de gått ut med att de tydligt letat folk med visst kriminellt i det förflutna. Nu slår Aftonbladet på trumman och tror att de hittat en hemlighet, vilket jävla skämt! Aftonbladet må ha en bra sajt, förmodligen den bästa vilket i sig är skrattretande…men nyheterna…hallå?! Ni som läst min blogg vet vilka katastrofala rapporteringar de gjort tidigare… Ptjviii!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har du nå bra hotell att rekommendera i Stockholm, ska fira min mamma när hon fyller 50.Får gärna vara lite lyx. Tack på förhand

Fredrik Envier sa...

Clarion Sign är schysst och nytt! Rekommenderas varmt... Men det finns många bra hotell i Stockholm.

Josefin sa...

Clarion på söder istället:)

Fredrik Envier sa...

Nej, det på Söder ligger så avsides... Det i City är att föredra. SLUT! =)