Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, januari 26, 2010

Lite rött blev det ändå :(


Tyvärr så blev jag nog lite röd ändå. :( Körde sista fem minuterna utan kanonen och hade inte solariet ända ned. Jaja, det kommer se bättre ut en ett vitt A4. :) Josephine muttra lite över att hon också vill få färg, hennes hud reagerar inte lika fort som min. Å andra sidan blir hon fisbrun och inte rödbrun som mig.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Ja men kärlek gud vad jag inte sympatiserar med detta,vill inte att du solar där,och sola kortare nästa gång,och absolut inte använda ansiktskanonen.
Jag e bara rädd om dig!

Fredrik Envier sa...

Då blir man ju lurad på pengar? Har du någonsin hört "BETALA för 20 minuter men SOLA för 12" ??? Nej du, det är ett fel i den där meningen! =)