Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, januari 24, 2010

De blidde ingen kockduell, det blidde en hemmahosfekke istället


Eftersom den planerade tillställningen vart inställd så fick vi spontant styra till en liten äkta hemmahosfekke på landet. En barndomsvän som jag inte umgåtts med sedan jag var 10 år, Ted Danielsson. Och detta är verkligen inget skitsnack, vi umgicks när jag var liten och bodde på Ferlinsgatan. Ytterligare en gammal klasskompis från samma tid hängde på, Mattias Lundin. Jonas Hessel och hans tjej Elin satt hemma och drack lite rödvin och anslöt även dem. Skratt lek, sång och dans som Josephine skulle sagt det till tidiga morgontimmar. Idag är man lite smått avslagen kan man säga, inte direkt

Riktigt matnyttigt godis det här för den bittra fan som spyr galla i Josephine blogg över att vi dricker för mycket. Den bittra typ läser tydligen båda våra bloggar, anser sig känna oss men vågar aldrig lämna ett endaste jävla avtryck i min blogg. Ett horn i sidan till Josephine tycks ju denna ha utan dess like. Vi tycker om att laga mat och dricka vin, ingen jävel som lider utav det. Och framför allt, det är mitt/vårt eget val hur vi väljer att leva. Knappast så att socialen skulle gå i taket om de fick insyn i våra liv, no way josé!

2 kommentarer:

Friday sa...

Braaa där Freddo! =)

Anonym sa...

haha, Personen kanske är kär i dig och avundsjuk på josephine! Vore inte det en story till tidningen? ;D