Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, januari 17, 2010

Trevligaste kvällen på länge

_MG_8244
Igår var den trevligaste kvällen på mycket länge, förmodligen pga riktigt trevligt sällskap och ett lite annorlunda upplägg. Hur ofta är det man sitter och förfestar lite smått och sedan springer på bio?! Det fungerar uppenbarligen, även om vi fick gå på en lite smått pinsam kisspaus mitt i filmen.

DSC00115
Filmen var för övrigt bra, även om det känns som jag saknar en del ändå…vet inte riktigt vad. Jag har inte läst boken som sagt, vilket kanske är lika bra. Man kände hur de kvinnliga hormonerna slog i naken när Kinnaman gjorde entré på duken…helt otroligt. hahaha…

Efter filmen mötte vi upp Adam Sunerius på Bullit och ingen mindre än Grus-Freddan, för dem som inte har koll på chartervärlden så är det han som äger Grabbarna Grus på mallorca. En gammal god vän som man tyvärr träffar allt för sällan. Vi lyckades hålla ihop hela kvällen, var till och med och besökte Falken på Kalas en sväng. Har ju lite principer att inte gå dit, men gjorde ett undantag kvällen till ära. Träffade tack och lov inte på Patric, vilket jag förvisso gjorde senare.

Kvällen fortsatte senare på Birger (såklart), sjukt drag och gissa vem man sedan stöter ihop där?! Patric Vallgårda, vilket ledde till en och annan hetsk ordväxling… Förutom det var gårdagskvällen mycket trevlig!!!

DSC00117
Just ja, sprang på en trogen bloggläsare till både min och Josephine blogg…Jannice och hennes syster. :)

DSC00120Farmor kom och lämnade Sindy vid elvasnåret imorse, hon var tröttare än både mig och Josephine…så jag fick en bra anledning att tvinga mig kvar i sängen.

2 kommentarer:

Jessica sa...

haha :D synd att jag inte fota er.. de va roligt att se er live :)

jannice lindell sa...

Smygfoto också !:)