Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, januari 15, 2010

Rosa matta


Det är något som Josephine vill ha till vårt vardagsrum. Jag själv tycker att rosa håller på att ta över vårt hus. Hon smyger lite tjusigt in färgen så det snart inte går att ha annat. Ska visa några exempel. Hur som helst, mamma skulle ha en ny matta så jag övertygade henne att skaffa en rosa. Kul va? :)

1 kommentar:

Rebecca Larsson sa...

Hej, jätte fin matta tycker jag jag undrar vart du har köpt den:D
Tacksam för svar
Vänliga hälsningar
Rebecca Larsson