Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, januari 06, 2010

Som grädde på moset bjöd vi på en...


...klassisk monopolomgång i gammal anda. Eftersom Lars körde så valde vi att inte ställa till stor fest trettondagsafton till ära. Då fick monopolet kliva in och stå för underhållningen. Tro att det utväxlades heta ord under spelets gång. Aldrig har min quinna betett sig så okärleksfullt som när vi spelar monopol. Wonder why?! Hon är dessutom duktig på att bilda pakter, MOT mig... Helt ofattbart?! Undrar vem hon skulle rädda i en tsunami på Thailand, inte är det jag i alla fall?!?! :(

2 kommentarer:

Josefin sa...

Det där va elakt då du vet att jag e den mest osjälviska människan.Gör allt för alla först sen glömde jag mig själv någonstans på vägen...dumma
*grinar*

Fredrik Envier sa...

Den sista var självklart inte menat på allvar, det hoppas jag du förstår sötnos...? Men Monopol-grejerna vill jag nog stå fast vid. :)