Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, januari 25, 2010

En måndagskväll totalt odramatisk


Ja, ikväll har inte hänt mycket. Ätit kvällsmat två gånger, kollar på Guldbaggegalan...sådär upphetsande måste jag säga. Josephine var iväg och sola solarium för ett tag sen, så hon ursäktar för att hon är lite blank i ansiktet, jag tycker bara det är mer äkta. :) Ska också sola har jag tänkt, så man inte inte är helt likblek inför Barcelona på fredag. Ska bli skönt att komma bort från det här vinterlandskapet, även om det bara är för en kort weekend. Sindy ska vara med farmor och Elliot med mormor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad har ni för planer i Barcelona? Vad kan Sindy säga, Josefin skrev att hon pratar, kul! trevlig resa.

Fredrik Envier sa...

Planerna i Barcelona är att komma bort, äta gott och se lite uteliv, få en glimt av solen även om det inte är den varmaste månaden. Kort kort semester och komma bort från vardagen.

Sindy pratar inte, men hon leker med ljud...pappa ligger nära till hands...annars är det mest dadda. :)