Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, januari 07, 2010

Sallad till middag


Josephine bestämde kvällsmat, då blev det nyttigt och fettsnålt. Bra, jag som ligger i hårdträning för att gå upp i vikt. :( Får får äta lite extra chips och godis framför teven för att kompensera bortfallet. ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gå upp i vikt? De har jag hört dej säga sen jag var 12!! (sjutton)..

Fortfarande inte prövat konstiga pulversaker istället för fet mat ? Låter nyttigare med pulver än fett på hjärtat :)

Kram /J

Linda sa...

Jag håller med föregående inlägg, testa proteinpulver eller nåt istället för att "attackera" kroppen med onyttigt fett. Det ät ju trots all meningen att din kropp ska hänga med i MÅNGA år till.

/Linda

ullis sa...

Måste du sitta med mössan på dig inne!

Fredrik Envier sa...

Linda, jag var lite ironisk... ;) Käkade inte ett enda chips under kvällen, bara lite godis.

Ullis, det är kallt som fan inne och varmt och skönt med mössa! =) Så jobbigt var det väl inte?

Anonym sa...

Underbart! (förlåt Ullis).. Har hört och sett många kommentarer om folks bloggar, och folk som läxar upp någon men denna är underbar..

En kommentar att man inte ska ha mössan inomhus :) Fredde av med mössan ;)