Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, januari 29, 2010

Flygresan gick bra


Nu har vi landat i Barca. :)

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

Hoppas ni får de trevligt i Barcelona :) jag kommer sakna ert bloggande så jhag hoppas ni uppdaterar :)

Anonym sa...

Fan vad trött jag var i morse, vil l tacka mina underbara vänner ( ja just det ni två) för att ni ställer upp på mig som ni gör, hoppas ni får en underbar tid i barca, varit inte oroliga för huset jag och ett par sigenare (stavas förmodligen inte så) kommer bo där i helgen =)

//Kram larsan