Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, januari 14, 2010

Snabba cash på Lördag

snabbacash
Jag och donnan ska på Snabba Cash nu på lördag. Anmälde oss på Birger jarls premiärvisning på Spegeln och efterföljande mingel. Ska bli skitkul att se filmen, redan hört en hel del gott om den. Har själv inte läst boken, så jag har inte några direkta förväntningar, förutom att jag själv tror att den kommer vara bra.

Se om Joel Kinnaman fortsätter att få tjejerna att vibrera utav glädje… ;)

Efter filmen blir det som sagt lite mingel på BJ och sen misstänker jag att vi lär flika in någon liten förfest någonstans. Är inte så pigg på att vara på krogen först utav alla… Men vi får väl se, filmen lär förvisso vara klar kring elvasnåret, så man vet aldrig… ;)

3 kommentarer:

Angelica sa...

Öjöjöj. Kinnaman, jag säger bara KINNAMAN! ;-)

Anonym sa...

var på galapremiären var filmen i onsdagen. den var bra =) men den är nog ännu bättre om man inte har läst boken =)

Fredrik Envier sa...

Angelica, du är väl inte här och gör snigelspår i min blogg? ;)