Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, januari 06, 2010

Jag älskar ju citat-inlägg


Men tyvärr kommer jag aldrig själv med några bra, förutom idag då möjligen. Precis när monopolomgången avslutats med mig och Lars kvar som sista spelare. Anna sover sittande på sin stol och Josephine sitter lite slumrandes och hackar på bärbara.

Anna säger: Ååååh, helvete jag har ingen känsel i röven...den har domnat bort.
Lars säger: Helvete älskling, då måste vi skynda oss hem...

Några sekunder senare i hallen hetsar Lars vidare...

Lars säger: Skynda dig älskling så vi kommer hem innan du får känseln tillbaka i röven...

Ni som har lite skev humor förstår denna...mamma, svärmor och ni andra 50+-läsare, sorry! :(

3 kommentarer:

Josefin sa...

Snacka om att du toksnodde idén,jag sa att jag skulle göra ett inlägg om citatet så va du som en råtta och snodde det medans jag tvätta bort sminket..aja...jag älskar dig ändå!
Och du,kom inte och försvara dig me att jag tog ditt nyårsresumé-grej,då e ju nummer ett, du lika dålig om du vill agera på samma sätt.
Jag gillar öga för öga metoden,inte du har du sagt...sen för övrigt så va det en hel del andra som gjorde såna inlägg;)(tänkte sejfa utifall du skulle lämna försvarstal,visst e jag jobbig!?
Skål och puss

Anonym sa...

Jaha precis som inte vi 50plusare hajar !Kul!!

Anonym sa...

Hahahaha !!!
Det där var ju en av de roligaste kommentarerna jag har hört i hela mitt liv , haha !!