Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, januari 15, 2010

Undrar om jag varit en feeder?


I något tidigare liv alltså. Ni vet en sån där som njuter av att göda sin kvinna till sjuka proportioner. Varför undrar du då kanske? Alltså, varför skulle jag varit det. Jo, jag nämligen älskar att ge Sindy mat. Har hittat en ny maträtt som hon är helt galen i. Den kommer från Hipp och består av Spagetti med tomat och mozzarella. Man inner inte ta en ny sked innan hon svalt maten. Vevar i sig ungefär lika fort som efterrätten. I dag tror jag dessutom jag gett henne lite för mycket mat. :-( Fast hon verkar ju nöjd, kanske fiser lite extra mycket och ovanligt högt. Hmm, nu tror jag att det var mer än fis...återkommer. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mina vänner kallar mej för feeder.. Jojje gick upp 17 kilo med mej om inte mer, och även Jonas!! haha.. Christian höll sig lite bättre, men efter vårt break-up så har han gått ner 5-kilo säkert.

Och det roliga?? Jag lagar inte ens maten, utan de är de själva som gör det!!