Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, januari 27, 2010

God morgon!


Nja, inte riktigt. Har precis suttit uppe med en gallskrikande unge i dryga timmen. Håller på och vänjer av henne med nattmat nu, någon gång måste man börja på riktigt. Det är ju så lätt att ge upp i tröttheten och ge henne en flaska mat. Nu var det inte riktigt min natt eftersom jag ska jobba om några timmar är väl inget problem förutom att morgonnatten faller på mig. Är inte helt olustigt att försöka lugna en liten bebis som är helt inställd på att magen vill ha mat. Det skär i hjärtat kan man säga. Kan dock säga att det ger sig efter en timmes skrik... Nu ska jag försöka somna om, vilket inte heller är helt enkelt. :( Beklagar för den totalt osexiga bilen, men jag ville inte krydda Sindys tillvaro med en blixt i ansiktet och jag själv kan tyvärr inte vara med på bild pga min solbränna. :)

6 kommentarer:

Josefin sa...

Jo men även om det e din natt som kommer så kan ju jag ta den eftersomdu tog denna,jag lät nästan lite elak och lat där som inte va uppe i natt,lr iofs det va jag ju 2 ggr,jag jobbar ju också faktiskt:(...ja ja skitsamma,jag e lätt stött och trött och jag vill ha SEMESTER!
Tack för i natt,

Fredrik Envier sa...

Jag var aningens trött och irriterad när jag skrev det här inlägget inatt sötnos...inte helt iförståligt... :)

Anonym sa...

Kämpa på!! Det gäller o va stenhård! Inte ge med sig ,jag var dålig på det ! min unge käka välling en ggr per natt tills hon var två år !! Sen en natt så sov hon över bara ! men det e många år sen nu !! Lycka till!!

Chrille sa...

Hoppas att det inte är hastighetsmätarn i den mörkgröna bakgrunden!!! lol

Fredrik Envier sa...

Jo, men nu ska vi vara stenhårda. Ikväll är sista kvällen hon sover med oss, sen tar ju farmor över. Får vi hoppas att hon kommit in i rätt gängor, annars tar farmor över och löser biffen... Får vi se hur länge lillstrumpans mage vill äta på natten. Tror dock att det kommer gå rätt bra, hon lär sig snabbt! ;)

Mamma sa...

Sömnlös i Eriksberg....hihihihihii.
Kram på dig min son.