Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, februari 12, 2008

Då är det tillfälle att beklaga igen

DSC01533

Ja, jag får väl börja att beklaga för det nästan en vecka långa avbrottet på min blogg. Misstänker att jag med detta förlorat en mängd läsare, tyvärr! :( Har varken haft ork ELLER samvete att sätta mig och skriva blogg, då det funnits sååå mycket andra saker som tyvärr haft högre prioritet. Som ni vet så har jag haft fullt upp med att fixa till lokalerna i Stockholm inför förra helgens smygpremiär. Resultatet blev bra, mycket disco precis som planerat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att de flesta som följer din blogg förstår att det har varit mkt med premiären nu och har överseende med ett avbrott :) så läsare tror jag inte du tappat :)