Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, februari 03, 2008

En cirkus utan dess like

Jag måste bara dela med mig av vad jag fick skickat till mig. En cirkus utan dess like pågår i pajkastning till höger och vänster mellan en tidigare restaurangchef på Seven och People. Jag satt fullkomligt och gapade och visste inte riktigt på vilken skinka jag skulle sitta på. Vet inte riktigt vad som utlöste en grej som detta, det kan ju verkligen inte vara Schlagerkvällarna. Kul dock att någon uppmärksammar vad som pågår.

Vad jag läst mig till hittills så verkar det börja med detta blogg-inlägg:
Från klubb Seven till cirkusen People

Ett relativt snabbt och vresig kommentar från den nuvarande restaurangchefen:
Svar på tal

Ska tillägga några saker till detta inlägg, så onödiga missförstånd EJ behöver uppstå. Anledningen till att jag publicerar detta är först och främst för att jag tycker att det är kul att andra uppmärksammar vad som faktiskt försigår. Att jag inte öppnat käften eller slagit ihjäl någon tidigare är förvisso konstigt. Men någon dag kommer väl ett utbrott, bara hoppas att ingen står i vägen då. Madde som är den nuvarande restaurangchefen har jag personligen inget ont att säga om, snarare tvärtom. Hon har under all tid jag kännt henne agerat enormt professionellt och jag skulle mer än gärna anställa henne igen i framtida projekt om hon var intresserad. Att jag inte har mycket över till Patric, det förstår säkert de flesta som är lite insatta. Jag har vart enormt duktig med att hålla mina åsikter om personen ifråga och kommer så även göra fortsättningsvis.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Underhållning på hög nivå! Bättre än forna "Stureplan Ocensurerat" =)

360-Hasse

Anonym sa...

vaför i helvete rackar du ner på patrik vad fan i helvete har han gjort dig!!! det inlägg som du har en länk till är till en person som vill sprida lite SKIT eller snarare dynga p.a.g av att hon fick sparken från seven.p.s skulle var jävligt intresant och höra vad patrik tycker om detta inlägget och se vilka han skulle nacka!!!!

Anonym sa...

och se vilka han skulle nacka!!!!
>>>>>>>>>>>>>

Nacka, det gör ju bönder. Ja just det, han var ju en bonde..:P

Anonym sa...

haha .."fly förbannad över denna smutskastning"

... välinformerad?

Anonym sa...

asså shit...."nacka", måste vara en otroligt mogen samuraj som skrivit det inläget.
Jag skrattar så jag gråter! peace

Anonym sa...

Jag bara garvar!!!
Undrar vem "PatriK" är.. Patric vet jag ;)

Anonym sa...

svar till k-lax: hällre bonde med snus under läppen och skit under naglarna än sture plan fjolla som säger "typ" och "liksom" i varje mening och ska man nacka en höna så e de bara att ta en kratta.

Anonym sa...

stureplan är ett ord.