Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, februari 22, 2008

McDonalds och tågresa hem

Ja, det var ju som sagt inte världens piggaste par som begav sig tillbaka till Uppsala. Jossan var skitrisig och mitt huvud höll på att explodera. Hon hade dessutom tid hos Annika på Creative Make-UP för att göra en tattuering, en sådan där permanent makeup-grej där man tattuerar eye-line'n typ. Modigt med tanke på hur ont det gjorde sist hon gjorde en liknande grej. Men som sagt, Jossan är ju tuff tjej... :) Tyvärr så var hon tvungen att boka av denna tid, då hon inte var allt för upphetsad av tanken av att uthärda den smärta som det innebär, så tuffheten vek sig lite här. Istället åkte vi hem och vilade några välbehövda timmar, sen vid 14-tiden så bar det iväg och jobba för hennes del, själv passade jag på att vila ut några extra timmar. Strax innan kl 19 kom lillgangstern hem, matade storbilden med en film så han kunde hålla sig sysselsatt. Själv dödade jag några timmar med att lira lite poker tills min söta flickvän kom hem med pizza från Aspentos. Fortfarande inte förlåtit Just-eat.se! :)

Kvällen tillbringades i soffan, nedbäddade. Mestadels skit på tv, med undantag för lite CSI. Har ju varit rätt duktig med bloggen nu dessutom. Uppdaterat med lite från gårdagen. Nu ska jag väcka sötnosen på soffan.
DSC01636
DSC01634
DSC01632

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag har fan inge smink!!!!!