Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, februari 23, 2008

Vart fan är vi på väg


En kille på 25 år, nästan äldre än mig alltså våldtar en tjej på 11 år. Jag blir verkligen illamående när jag äter min hotellfrukost. Inte för att det är förståligt för att gubbarna blir gamla och kåta men när de är så unga som 25 måste det ju för fan vara trasiga dna-steg. Nej fy fan för världen vad den håller på att bli, tacka vet jag mig själv. :)

Inga kommentarer: