Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, februari 19, 2008

Här kommer tacken för en fuckad måndag

Självklart så får man ju glatt tillbaka en fet jävla käftsmäll tack vare att man försökt förtränga måndagen, man sitter vaken kl 03 på natten och känner inte någon tillstymme till trötthet. Möte bokat kl 12 imorgon, då ska jag befinna mig i stockholm. How jävla fun is that? Inte nog med det, jag skulle helst hinna vara hemma till kl 15, för att hämta Elliot på skolan. Detta är i princip inte ens möjligt... Får se hur allting går, jag lär ju vara lagom pigg och kry imorgon... Är dessutom hungrig som fan nu, funderar på att värma på lite middagsmat, kyckling i currysås och ris. Är väl normalt, att käka lite middagsmat kl 03 på natten?

Glömde för övrigt att berätta om en mängd skeva drömmar under söndagsnatten. Minns inte alla så klart nu, men en handlade om att jag fick ett barn som var en liten negerunge?! Va fan betyder den drömmen liksom? Den andra var att jag var på någon hemma-hos-fest och folk blev mördade en efter en... Vaknade upp livrädd och lite småsvettig... Har inte haft en RIKTIG mardröm på skitlänge, så var ju allt annat än behagligt. Näh, tror fan jag har för mycket grejer som cirkulerar i skallen just nu...

Inga kommentarer: