Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, februari 04, 2008

Inte helt oväntat starka reaktioner

Inte helt oväntat så kom iallafall en stark reaktion på tidigare inlägg. Självklart från en person som verkar sakna fullständig insyn, vilket gör det hela totalt ointressant. Jag har hittills inte smutskastat personen ifråga, även om jag många gånger velat OCH haft orsak till att göra så. Det nästan mest tragiska förutom att den ilskne personen som kommenterar är att han/hon dessutom är anonym och vågar uppenbarligen inte stå för sina åsikter som vi andra. Mitt samvete är hur som helst rent i denna fråga... Tycker väl dessutom att jag har all rätt i världen att tala fritt om vad jag vill i min egen blogg. Om jag tycker att det är starkt av en person att våga säga vad hon tycker är det väl upp till mig? Jag har fortfarande av någon outgrundlig anledning inte sagt ett ont ord offentligt om personen ifråga!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsvejs, hmm.. har lite funderingar angående det här "bråket" som uppstått, nu kanske det inte är nåt du vill prata om men man kan ju alltid fråga ;) nyfiken läsare som man är, har själv aldrig besökt seven, men nu undrar jag, varför försvann det? Vad hände egentligen? Gick det inge bra trots alla gäster, har nämligen kompisar som hängde där jämt och som var helt deppade när seven skulle försvinna, helt dramatiskt innan sista kvällen :)

Ha det bra! Och tack för en bra blogg!