Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, februari 14, 2008

Vad hände egentligen?


Var på möte igår i stockholm... Skulle ta ett litet coachingmöte med vännerna i schlagerbaren. Var tvungna att spåna fram lite sköna idéer, slutade med en och annan öl på Fridays och stand-up på stockholms bästa RAW.
Mår som jag förtjänar idag, men det är ingen ursäkt, idag ska jag göra massor av saker. :) Det är dessutom alla hjärtans dag. Hade helst tillbringat denna dag på en ö utomlands, men så bra är det inte riktigt. Min kära flickvän har något planerat, så jag ska snällt följa med. :) Händer en annan väldigt speciell sak idag dagen till ära, man skulle kunna säga att vi bygger historia. Sug på den ni gott folk... Hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

... är ju inge kul att följa bloggar fulla med hemlisar hela tiden... :(

hoppas ni får en mysig dag ändå.

Anonym sa...

Jag instämmer, det är ju det som vi uppskattar med era bloggar, att ni delar med er av allt :)Så vi vill veta ... annars slutar vi läsa :P Haha .