Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, februari 05, 2008

Så jävla stressad...

{4E3C2CCA-5533-412F-9ACC-393875BF2364}
...även om jag inte är personen som brukar stressa upp mig själv så blir jag tyvärr det den här gången iallafall. Min enda förklaring på det är att det finns saker som jag har delegerat ut på andra och inte kan rå över, på annat vis än att tjata och jaga dem. Normalt sett föredrar jag att göra det mesta/allt själv, då kan man nämligen inte skylla på någon annan än sig själv. Ser ut att bli sjukt tajt till fredagens premiär, vilket lutar åt att det kanske blir en smygpremiär, dvs mer utvalda personer. Nu är Schlagerbaren så pass liten del och enkel att fylla vilket gör att detta inte är något direkt problem. Detta är dock inte alls säkert, men med tanke på att det är tisdag idag så känns det som det är otroligt tajt. Fick iallafall klart utkastet till hur Schlagerbaren ska se ut i sin nya tappning, kommer bli ljust och fräscht jämfört med förut. Den nya stilen är verkligen såååå mycket disco! GRYMT! Ledtrådar är ROSA, GULD, SVART & VITT! Lovar att det kommer bilder så fort det bara går!

En lustig detalj med hela det här projektet är att jag ger mig ned i samma lokaler som jag målade om för ca 3-4 år sedan. Ska tillägga att det lagts ned ca 10-13 miljoner i lokalen sedan jag var där och målade sist, så det är inte riktigt sig likt.

3 kommentarer:

Josefin sa...

shit va snygg du e älskling!och jag e INTE ironisk..Jag älskar dig!Du klarar av allt,du e bäst!Förlust för de som inte får äran att jobba med dig!

Anonym sa...

En sån t-shirt fick aldrig jag!!!!!

Anonym sa...

Kul att se dig i Nasty & Alarmas gamla lokal :) Du kommer bli kung (igen) i baren! =D