Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, februari 20, 2008

Kommentar till kommentaren

Jag fick en förhoppningsvis välmenad kommentar av en signatur Larsson, där denne påpekade att jag borde kanske prova att jobba hemifrån någon gång, samt vila middag en timme och sedan när jag sover slå av mobilen och försöka sova 8 timmar. Problemet är dock att den utrustning som jag helst av allt skulle vilja kunna stänga av är inte mobilen, det är mitt huvud. När jag till slut lägger mig i sängen och får total lugn och ro, då börjar tankarna virvla runt i skallen och jag kan omöjligt sova. Jag skulle snarare behöva lära mig att meditera eller något dylikt, så jag kan släppa allt skit man grubblar på. Jobba hemma gör jag för övrigt väldigt mycket om dagarna/nätterna. Men idag är jag pigg, efter att ha sovit ut ordentligt, gått upp tidigt och ätit bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej bejbi!
Kan du inte göra en blogg med en ljus bakgrund oxå ;) Lite jobbigt för oss som läser om dagarna.. kommer ihåg att du gjorde den svart för nattsuddarna :)

Kram på dej! Lycka till på Schlagerbaren nu

Fredrik Envier sa...

Men den här varianten är ju behaglig i alla väder! ;) Sluta gnäll nu och läs, kommentera och må bra! =)

Anonym sa...

ja mitt inlägg var bara i all välmening vet själv hur det är när man har varit i gång länge.

om du har svårt att koppla av ska du nog prova jyoga eller annan form av avslappnings övning.

Anonym sa...

ja, den som kunde stänga av huvudet. skulle jag också vilja göra.. och heyy.. det är mkt trevligare med svart bakgrund och vit text än det andra :P

/miff, stickitup.blogg.se