Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, februari 20, 2008

Full fart med allting

image
Nu är det verkligen full fart med allting... Det är princip färdigstädat i lägenheten, tillräckligt för att man kan lämna över den till barnvakten/släktingar iallafall. Diskat upp allt skit, plockat undan i vardagsrum och röjt i sovrum. Elliots rum har jag dock inte gett mig på då det ligger legobitar överallt blandat med kläder och allt möjligt. Har slängt i två tvättmaskiner med kläder, mestadels grejer åt Josephine... Jag kom på i sista stund att mitt för ikväll iallafall är rent. Passade på att kila till Liljehallen och köpte en pizza till (nej, jag beställde INTE via Just-eat.se). Har nämligen tänkt att grunda enormt bra till kvällens utgång. Det är nämligen så att när David är med så kan det gå undan, brukar bli en satans tjo och tjim så det gäller att stå pall annars blir han besviken. Skulle behöva förbi ONOFF också innan vi drar till Sthlm och hämta ut Jossans digitalkamera som är på lagning. Nu ska jag iväg till tvättstugan igen för att sen förmodligen bege mig ned på stan och uträtta resterande ärenden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle nog vilja säga att när båda David och du är med, så brukar det väl gå rätt vilt till.. =P