Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, februari 06, 2008

Slut som artist innan det ens börjat

DSC01525 
Körde ett monsterpass igår på Blue Moon Bar. Kom dit på eftermiddagen och kom inte hem förrän kl 4 på morgonen dagen efter. Stället har till en början totalt målats om, dock bara Schlagerbaren. Övriga delen av nattklubben ser ut som förut... Förutom detta ska det fixas en massa andra grejer, så vi får se hur mycket som blir klart till helgens smygpremiär nu på fredag. Vet inte om jag skrivit det förut, men det blir en liten smygpremiär. Största anledningen för att vi inte kunnat gå ut med information tidigare. Så smygpremiär nu denna fredag och storpremiär kommande fredag!

Efter gårdagens slit så är kroppen helt slut, har ont i muskler man inte trodde fanns. Dock nöjd med insatsen så här i efterhand. Stort tack till Larsan och Viktor som hjälpte till och måla och fixa! Kommer förmodligen att stå som en lik nu på fredag när vi öppnar, men det är ju som det brukar vara på premiärer... Nu tror jag faktiskt att jag ska belöna mig själv med en film i soffan, var sjukt längesen!DSC01531

2 kommentarer:

Anonym sa...

tips för att hålla sig vaken när man jobbar nätter: coca cola,kaffe och spendrups energi dryck och att alltid prata med någon så,man inte somnar stående. men håller med om att dagen efter brukar vara tung.

Anonym sa...

Vet du vad jag kom på nu ? min syrra jobbar fan på blue moon :p i garderoben ju =) hehe.. lite tufft :p