Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, februari 23, 2008

Sådär ja


Då har man suttit och läst dödsannonser och artiklar om sjuka 25-åringar. Ja, jag åt lite hotellfrukost också även om den stundtals satte sig i halsen och ville komma upp och tillbaks. Hade för övrigt en grym kväll på Blue Moon igår. Kom sjukt mycket folk och vår lilla schlagerbar kokade mer än någonsin. Min idiot och kära kollega Rickard tror att han ska få vara ledig idag för att spela bandy... Vilket skämt, det är ju lördag? Vad hände med sveriges arbetarsamhälle? Nu ska jag sova lite tror jag, vill minnas att jag lovade att käka lunch med David idag. Inte direkt så jag tänker göra honom besviken en gång till. :)

Inga kommentarer: