Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, juni 30, 2008

Kan man bli på annat än bra humör


När Josephine hade med en bild där man såg hela hennes nakna rygg i bloggen skrev en idiot "och du ska vara mamma". Vad blir man för sämre mamma för att visar sin ryggtavla naken på internet? Hur som helst, inlägget skulle inte handla om den idioten, det skulle handla om min älskling. :) Så underbart att vakna till min vackra flickvän... Så laddade inför resan och mår faktiskt toppen. Nu hoppas vi bara att allt går vägen på Arlanda. Fått grymma rapporter från LA. Bilen är av exakt samma modell som Josse hade i sin blogg förut, och hotellrummen vart uppgraderade med det utsikt mot stan och 50" platt-tv. Nu ska jag slänga mig i duschen. :)

Inga kommentarer: