Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, juni 01, 2008

Mat med svärföräldrar

Vi var iväg och käkade en bit mat tillsammans med Jossans föräldrar samtidigt som vi lämnade tillbaka bilen som vi fått låna över helgen. Gick till det mindre glamorösa Palermo och tog oss en pizza. Hennes föräldrar har av någon lustig anledning blivit lite småstammisar där. Stället som sådant kan man väl säga lite vad man vill om, kocken var dock ypperlig. Nu käkade jag förvisso bara en pizza, men Mats tog en pasta som jag smakade på som var riktigt grym, Josephines sallad såg även den ruskigt fräsh ut. På vägen hem tog vi en promenad för att köpa en glass, stötte på Alex och Malin som satt och sörplade på lite läsk på Carl Philip. Känner ett enormt behov av att hänga på uteserveringar. Solen liksom säger att det ska drickas öl, såå trevligt.

David min goda vän från sthlm SMS'a och tjatade om att det skulle festas imorgon, vilket absolut inte går ihop med mitt nuvarande uppdrag på Läkemedelsverket. Jättenära projektets slut, vilket inte skulle glädjas över en bakfull Fredrik. Så jag fick avböja, tyvärr! Varför han ville festa just imorgon på en måndag kan ni ju fundera över, ni som känner mig ALLRA bäst vet förhoppningsvis! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis igen! äntligen 12!!

puss på bröstet