Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, juni 02, 2008

Så fyllde man 23 år IGEN...

Njä, fullt så bra är det väl kanske inte. Vänd på siffrorna så blir det bättre. Får väl tacka Facebook för alla grattis man fått från höger och vänster, saknar dock ett samtal från en väldigt närstående person.

Kvällen blir dock lugn, inget direkt firande idag. Jobbade från kl 8 till 19, så man var inte direkt upplagd för fest en måndag. David var dock ivrig som fan, skickade flera MMS från Josefinas uteservering där han stod med öl i handen, sicken gris! Fick ju vår lilla dos av Josefina i lördags, så jag är nöjd med det... Även om jag hellre skulle sitta på utserveringar dagarna i ända när det är så fint väder.

Var och käkade lunch på Carl Philip med Josephine idag, tog en långlunch vilket jag ansåg att jag förtjänade. Noterade att lunchpriset gått upp och låg nu på 90 spänn, helt ok men känns som att de samtidigt som de höjde priset sänkt servicen. Lite för lite personal för så mycket lunchgäster, en spontan reaktion bara.

Så jävla skönt att LA och Vegas närmar sig med stormsteg, kommer bli en sjuk semester och jag ska verkligen göra allt för att kunna hålla alla läsare uppdaterade frekvent! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.1000apor.se/blogs/stureplansvackraste