Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, juni 28, 2008

Tvätt igen


Då sitter man i tvättstugan och väntar på ett par trötta maskiner. Mixar lätt med att mosa fetaost till kvällen. David är på ingående, så jag får lite förstärkning. Tappade körkortet imorse när jag skulle skjutsa Jos till stan. Åkte runt och besökte alla platser jag varit på för att hitta det, men icke. Var all bilkörning i LA åt helvete då, om inte jag hittade det lilla sketna kortet som glidit ur fickan, under och mellan sätet. Hitta den inte första gången jag leta. Vilken jävla tur. Den här dagen börja vi med att försova oss, sen tappa jag körkortet. Nu är det bara resten av dagen kvar. :) haha.

Inga kommentarer: