Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, juni 22, 2008

Precis när man trodde att man klarat sig...

...så dyker den upp. FILMEN från midsommarafton som man inte trodde fanns. Nog för att jag hängde med att Josephine köpte en videokamera av brorsan, men inte fan greppa jag att det filmades så mycket som det gjorde. Värst av allt är väl Jenny som är gravid och var nykter hela tillställningen, vilken mardröm... Nej, nu ska jag försöka att sudda ut dessa hemska minnesbilder som jag precis fick tillbaka! :(

Inga kommentarer: