Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, oktober 27, 2008

Bullit och Plock


Hade en inplanerad ölkväll med min kompis Rickard igår. Vart faktiskt en rätt städad kväll med några få öl, avslutningsvis en gin och tonic och sen hemgång. Kul att sitta och snacka lite skit med gamla vänner, inte så ofta det händer tyvärr. Hemma var det tacokväll med Josephines båda bröder, tyvärr hann jag bara slänga i mig en halv tallrik innan jag drog.

Vet inte om det är att man precis ställt om klockan eller om det var det normala intaget igår som gjorde att jag mådde alldeles prima idag. Skönt iallafall...

Ikväll kommer morsan på besök i nya lyan och ska käka middag. Ska försöka hämta lite skitgrejer som blivit kvar i gamla också innan dess.

Ska ta mig tid och blogga om lite allt möjligt ikväll också tror jag.


Inga kommentarer: