Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, oktober 16, 2008

Så trött så trött


Men vem fan är inte det. Enda jag tänker på är att sova. :) Söt är hon iallafall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej fredrik. läste tidigare inlägg om sparkningen av people delägare och etc. Det skulle vara skönt att få veta hur allt gick till, själv har jag varit från andra sidan där ingenting syns. Upprörande om han sparkat någon, jag hade bara skickat flyers till alla att han är en idiot, och sen tagit ut strid. (om du gör det så säg till) jag bara vill veta, hela uppsala vt iaf. från våran sida att du var en otroligt bra, tålmodig, trevlif extra ordinär duktig, påhittig... osv massor. alla har fått den bilden iaf. patric var bara en vante på seven enligt befolkningen i uppsala. rätt amej om jag har fått fel uppfattning. Jag är på din sida även fast du kanske tror jag är på patrics sida/

Fredrik Envier sa...

Tror jag tillägnar "dig" ett helt blogginlägg faktiskt! :)