Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, oktober 14, 2008

Lite uppdatering bland rekommenderade bloggar


Såg just att de bloggar jag länkar till inte var speciellt bra uppdaterat. Har nu lagt till tre stycken bloggar som jag anser vara helt klart läsvärda.

Carina Ahlström
En liten arbetande servitris som nyligen börjat blogga. Har en störtskön attityd i bloggen och skriver om precis det hon känner för. Bekant till Josephine och jag vill tycka att jag känner igen henne från back in the days.

En gammal kompis som sen långt tillbaka i tiden. Skriver om det mesta och kör på som en ångvält och skriver helt oblygt om vad som helst, precis som det ska vara. Spare no one!

Alex gulliga flickvän om hennes vardag och sitt liv tillsammans med Alex. Består mycket av shopping, uteliv och goda middagar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Nu när ni flyttar till slavsta, vilka är det ni hyr igenom? Är det lätt att få en lägenhet där ute? Hyran är ok eller? Ingår varmvattnet? // Niclas

Fredrik Envier sa...

Vi har redan flyttat dit, till hälften. Sitter på två lägenheter as we speak. Hyr genom "Din bostad". Vet faktiskt inte hur lätt det är att få bostäder där, det handlar väl om lite tur också. Hyran är rätt hög om man räknar per kvadratmeter, men då är det också rätt bra standard. Ingår tex diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare. Varmvatten ingår också.

Carina sa...

Men vilken ära att bli länkad. Och vilken beskrivnig, tack tack. Ska också länka när jag fattar hur man gör. Och nej jag menar inte att du ska hjälpa mig med det också. Det här ska lösa alldelst själv. Hoppas jag.