Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, oktober 08, 2008

Slitz testar Uppsala

DSC03219
Fick ett anonymt tips idag om att kolla in senaste numret av Slitz. Är ju tyvärr inte den där typiska "grabben" som hungrar efter Slitz varje gång den kommer ut, även om jag garvar en och annan gång de få gånger jag kollar igenom den. Den här gången hade de hur som helst testat på utelivet i Uppsala. Ställen som besöktes var Birger Jarl, Bullit, Orange och slutligen People.
DSC03218
Birger Jarl var det ställe som fick absolut bäst betyg, vilket var glädjande då jag diggar stället hårt. Det som var aningens mer roande, var att läsa att People inte riktigt levde upp till flashiga mål som för ganska precis ett år sedan sattes upp. Hit rekommenderas man inte gå, såvida man inte har en fetish för krossat glas och översvämmade toaletter. Liggpotentialen anses dock vara hög där, så vill man ligga och skiter i vad man ligger med så är det dock the place to be. Vet dock inte riktigt vilken målgrupp det kan tänkas vara?!
DSC03216 
Alla artiklar är självklart saxade ur senaste numret av Slitz. Min rekommendation är att du stödköper ett nummer på en gång, om inte annat kan du få gå till sängs med tidningsluktande halvnakna Lorena Sanchez på sida 86.

4 kommentarer:

Sofie sa...

Krossat glas? vad är de för nissar som jobbar där? Så får de fasen inte vara, på min tid fanns det inte ett enda krossat glas, haha :D Nä nu överdriver jag igen :P

Anonym sa...

Gjorde ett liknande inlägg när den damp ner i min brevlåda.

Anonym sa...

Ja. Man ska ge sig in i sådant som man kan 8-)
Vad har du för dig nu om dagarna då? Aldrig på MSN längre ser jag.

Fredrik Envier sa...

Jag mailade dig istället vännen, känns lite skevt att chatta bland kommentarerna...