Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, oktober 12, 2008

Tiden går fort när man har kul

Tiden bara springer iväg och bloggen blir lite smått lidande, inte alls meningen. Händer ju faktiskt en hel del kul grejer... Snacket runt People går för fullt och jag måste nog erkänna att det är ganska roande att lyssna på allt som sägs... Ska bli kul att se vad framtiden har att erbjuda på området.
DSC03246 
Hade en mysig hemmakväll igår (lördag), lagade lite oxfilé och potatisgratäng... Gjorde en liten snabbvariant av Oxfilé provencale, slängde på en satans massa vitlök över köttet och lät det smälta i ugn...jukt gott. Josephine har ju packat ned alla grejer, så vi fick ta en rejäl ugnsplåt till gratängen...tro att det vart över! :)

Vart och kört några vändor till nya lägenheten, fixat skruvat ihop en ny garderob och lite smått skit. Vart iväg till IKEA för tredje dagen i rad, träffade för övrigt på min kusin Johan där som jag träffar på tok för lite.
mage
Josephines mage har nu faktiskt börjat växa så det syns, man kan nästan ana en Fredrik Junior där inne.... Jag ser det uppenbarligen mycket tydligare än alla andra, men erkänn att man kan se att det ligger en liten Fredde där?
image
Träffade på en gammal polare på IKEA härom dagen, hans tjej väntade barn nu också och skulle föda om några veckor. Helt sjukt vad tiden går... Sist jag umgicks med dem stod vi i baren och drack järn, nu har han vuxit till sig och är på väg att bli farsa... Helt otroligt. Hon var ingen dålig partyprisse hon heller, nu knatar hon runt med jättemage. Grattis Lisa och Daniel! :)

Ska försöka lura hit Robin ikväll så vi kan käka tacos i vanlig ordning, verkar som han är lite sleten sedan gårdagen... Kunde dock inte hitta honom på nån vimmelbild från gårdagen, så jag vettfan vart han höll hus. Han har ju lite fotogener från syrran hans, så han brukar söka upp en lins.

Inga kommentarer: