Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, oktober 07, 2008

Josephine fick champagne


Josephines kusin Elin var och klippte sig, samtidigt passade hon på att gratta till den kommande tillökningen i familjen med en fin flaska champagne.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, jag har oxå spanat in de där flaskorna o tänkt köpa just en sån för jag tyckte den skulle passa Josephine så perfekt.
Fler har tänkt så alltså :(

Fredrik Envier sa...

En annan tanke kan ju vara att man aldrig får för mycket champagne... Så två flaskor är ju helt klart bättre än en! :)

Anonym sa...

Det är sant! Men man vill ju alltid vara först...:P
Men tänk så många flaskor hon kan spara på sig under graviditeten.
Bäbisen kan bada i skumpa när den sen kommer ut! :)
En riktig drottning...,eller kung, från början!
Jag tror dock att det blir en drottning :)

Ha det gött.

Fredrik Envier sa...

Alla gissningar kring kön, annat än pojke undanbedes tacksamt men bestämt! :)