Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, oktober 29, 2008

Vinter-jävla-tid



Usch fy fan.... Jag skäms verkligen! Har varit värdelös på att blogga och så har jag maga att kritisera Kaveh när han inte skriver varje dag i sin nystartade blogg.

Har rätt mycket att stå i och kvällarna bara försvinner. Det är långt ifrån ultimat att blogga från jobbet, så det görs lite granna i smyg när tid finns.

Imorse när jag kom ut till bilen fick jag en smärre chock. Ett tjockt jävla lager med is på rutorna. Jag har ingen isskrapa eller snöborste. Hittade en sketen plastbit i bagaget som fick agera fönsterskrapa. För jävligt! Usch!

Sökte efter lösningar på internet idag, hittade DE-ICER på biltema. Ska enligt uppgift sprutas på och tina upp skiten. Inge mer skrapandes med andra ord. Ska inhandlas idag och testas imorgon. Åker till råga på allt runt i sommarsulor fortfarande vilket är en upplevelse i sig mellanåt.

Har faktiskt sjukt mycket att blogga om, vet liksom inte vad jag ska skriva. Har liksom inga vettiga bilder att slänga in här ifrån heller, så det blir tråkigt malande text, förvisso bättre än ingenting... Eller!? Hmm...

Ikväll ska vi måla ett par väggar i gamla lyan, och tömma på skit som ligger kvar där borta. Suger som fan, men vad göra.

Josephines bror fick sin nya tv igår, ett stort jävla as till lcd. 52 tum av Samsungs 7-serie. Suktar själv efter en liknande och vi ska nog se att det står en hemma kommande vecka! =)


Inga kommentarer: